| |||||||
|
|||||||
|
|||||||
| Registrera | Bilder | Omdömen | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
| Nyheter Senaste nytt! |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
|
||||
|
Uppdaterad version av CAT:en
![]() ![]() Mer info och bilder: http://www.racing-cars.com/pp/Car%20...AT%20SX2.html#
|
||||
|
|
||||
|
Hm cougarn är ju beställd men man måste ju ha all elektronik i reserv så varför inte stoppa in den i en sådan här?
|
|
|
|||
|
|
|||
|
Ska bli kul att köra den där bilen o det är första gången i väldshistorien jag shoppar bilar på hemmaplan. Det är ju riktigt bra priser på dem ju.
Men jag tänker åka vanliga SX för den har ju faktiskt bättre pryla på sig från början. Blir bara att uppdatera med nya bigbore dämparna. Annars är ju SX2an en "snikigare" version av orginalet fast dyrare?! Lite som Subaru gör. Släpper Imprezan WRX först och sen kommer standard modellerna . Ungefär..Ser riktigt fram emot att köra två bilar av samma märke. Hörde AP skulle ta hem minst 10 sånna till en början. |
|
|
||||
|
|
||||
|
Jag trodde detta var en evolution på SX´n, alltså en bil som är förbättrad, jag läste det på oople ivarjefall, sen kan jag ju ha fel men det är inte så ofta
![]() |
|
|
||||
|
|
||||
|
Mer plast och stål och mindre alu och titan, för samma pengar
![]() Hoppas Kattorna dyker upp i nästa vecka! :D |
|
|
|||
|
|
|||
|
Lite halvrätt har du ändå Tomas men säg så här. Man lär ju ändå köpa på sig lite reservdelar och då kan man ju ta bärarmar och huvuddrev från 2:an tex istället. I övrigt så är det inte så mkt mer. Vingen och chassit då men man kan tydligen enkelt dremmla till det som behövs göras på chassit. Vet inte exakt vad det är men men.
Så resonerar jag iaf. |
|
|
||||
|
|
||||
|
En grej till är att SX2 kommer mid-mars som Cougarn, SX finns i lager i England
![]() |
|
|
||||
|
|
||||
|
"jag tittar ut genom fönstret på ASSA och kan konstatera att det är inte barmark förräns i mid-augusti ändå..."
|
|
|
||||
|
|
||||
|
Citat:
Man är ju något sugen iaf.. |
|
|
||||
|
|
||||
|
Där ser man. Jag trodde också att det rörde sig om en "riktig" uppdatering. Det är ju ganska många punkter det står "new" vid på hemsidan. Det är ju en version som är "s1" och den är ju mera plast/kompositmaterial i men "pro"-versionen trodde jag var kolfiber och bling bling. Ja ja, jag är sugen i alla fall
![]()
|
|||
|
|
|||
|
Snygg bil, enda banan jag känner till för 1:10 OR är i Örebro, finns det närmare sthlm? Med det utbudet känns det som antalet tävlingar inte är överraskande stort?
|
|||
|
|
|||
|
Citat:
www.sommarcupen.se |
|
|
|||
|
|
|||
|
Citat:
. Sen är det ju faktiskt så att fler och fler börjar köra elbuggy igen vilket är vansinnigt roligt och tävlingarna blir fler o fler. ![]() O sen förser ju jag folk med bilar eftersom jag bytt så mkt ![]() |
|
|
||||
|
|
||||
|
|
|||
|
|
|||
|
Jag ska se över min budget, men jag skaffar nog en jag också. Bra att ha flera att jämföra setuper med osv...Sugen på att hitta "hem" igen till det gamla cat-träsket :-)
Du missar en del förstärkningar som bara finns på den nya. Bärarmar, fästen och något mer...men det går ju som du säger att köpa efteråt. Man kan alltid uppgradera en schumacher allteftersom. Bara för att det inte lyser lila behöver det inte vara sämre! De nya i plast ska vara grövre om jag fattat rätt. Diffhubbarna var en annan svag länk på de allra första utgåvorna också. |
|
|
|||
|
|
|||
|
Citat:
|
|||
|
|