| |||||||
|
|||||||
|
|||||||
| Registrera | Omdömen | FAQ | Medlemslista | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | Support | Kontakt |
| Nyheter Senaste nytt! (Visas på portalen) |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
|
||||
![]() Traxxas har släppt en uppgraderad design på sin Slash 2wd! Nu ser den mer ut som dom riktiga bilarna! mer info, http://traxxas.com/products/electric..._5803slash.htm Senast redigerad av hsals den 2010-02-03 klockan 18:13. |
|
|
|||
|
|
|||
|
Är väl bara de nya fälgarna (strd på 4x4) och 2.4 Ghz som skiljer dem åt eller?
|
||||
|
|
||||
|
Undra om de kommer med en 2wd PE snart med då?
Den där kändes väl istort sett ouppgraderad... Beroende på vad priset blir för denna så kan nog den gamla vara ett hett alternativ fortfarande.
|
||||
|
|
||||
|
Nya däck, 2,4ghz radion och 4x4 bodyn är det enda jag ser som skillnad, uppgraderad är det ord jag hade använt. Inget fel med det dock.
![]() |
|
|
||||
|
|
||||
|
hoppas att priset blir det samma eller typ 50 kr mer men om dom ska höja till 500-1000 så kan dom skita på sig ^^,
skickade i alla fall ett mail till dom Thank you for writing Tower Hobbies. Traxxas has not yet shipped that particular model. We have been receiving some of their new 2.4GHz models so we expect to receive the 5803 shortly. Please check back on our web site and search for 5803. Thank you for writing Tower Hobbies. We appreciate your time and your business with us