![]() |
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
|
||||
|
|||||||
| Registrera | Bilder | Omdömen | FAQ | Medlemslista | Kalender | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
| Off-Topic Här diskuteras allt möjligt... |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
|
||||
|
Citat:
Får la se om man får in någon sådan bil som fungerar ![]()
|
||||
|
|
||||
|
Citat:
![]() |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
idag så har man fått leka med lite rc-prylar på Aros Motorshow (jobbade för Kyosho/Tv-spelsbörsen).
här är en liten film där jag flyger en RoboCopter och sen testar en Kyosho Cessna Minimum för första gången ![]()
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
Det där anser jag inte vara drifting utan bred sladds åkning vilket vem som helst efter lite träning kan göra. Drifting skall köra på en vetig bana och det gör dom verkligen inte där.
Har en kompis brossa som tävlar i drifting och där är det verkligen lite klass på körningen och inte bara 240 tic sladdning. Visst kan det vara kul att kolla på men att kalla det där drifting är fel. |
|
|
||||
|
|
||||
|
Kolla detta.
![]() http://sport.msn.se/fotboll-news.php...6212&curslid=0 http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle2543958.ab
KYOSHO Mad Force - RB ST28 KYOSHO TF-5 KYOSHO Ultima SC Senast redigerad av _Blue_Speed_ den 2008-05-26 klockan 16:55. |
|
|
||||
|
|
||||
|
Citat:
![]() |
|
|
|||
|
|
|||
|
Det är inte första gången han "hijackar" en tråd med något helt annat som fråga än vad tråden ens handlar om.
|
|
|
||||
|
|
||||
|
Verkar vara nån drive bland svenska tidningar så att folket ska få upp ögonen för hur staten försöker ge tidningarna mindre insyn i typ allt. Var stort i Hudiksvallstidningen idag också..
|
|
|
|||
|
|
|||
|
Japp såg det nu när jag kollade lite nogrannare, handlade om nån "tryckfrihetskampanj".
|
|
|
||||
|
|
||||
|
Vad har du för tema till Firefox?
|
|
|
||||
|
|
||||
|
Fattade inte riktigt vad dom menade när det stod "Den här tidningen är ej godkänd av staten" i NT, men nu börjar en klocka ringa
![]()
|
||||
|
|
||||
|
http://www.youtube.com/watch?v=xK48F...eature=related
höll på o skratta ihjäl mej
|
||||
|
|
||||
|
Citat:
Kul för freestyle killen (skidor) ![]() Detta är underhållning my friends!!! Badboy
S.U.R. Sällskapet för Udda RC-bilar & TAMIYA-CLUB member #12565!!! |
|
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
|
här äär några till
![]()
Kolla min bilen på 1:04 ![]()
Hahaha se på 1:38 på den gamla tanten! hahaha
|
||||
|
|
||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
Förra lördagen (6/6) när frugan och vi hade precis landat på J-berg i Västerås, så kommer Holländer med sin Pits S12 och gör en liten uppvisning.
![]() var lite skakig på hand då jag höll i ett gäng kassar och campingstolar när jag filmade, hade ju inte tid att lägga ner dom. ![]()
sen en film på min Cessna Minium. ![]()
|
||||||
|
|
||||
|
|
||||
|
kyoshos flygplan har jag inget att klaga på.
![]() |
|
|
||||
|
|
||||
|
Spana in den här starten, inte riktigt världens bästa
![]() http://www.break.com/index/rc-jet-hi...-take-off.html Stackars krake som var tvungen att slänga sig åt sidan, tänk att få ett jetplan rakt i nyllet. Tur att han hade snabba reflexer
|
||||
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
||||
|
Hahahah
Läs noga vad det är för fråga ![]() ![]() |
|
|
||||
|
|
||||
|
HEHEHE...nu fattade jag det roliga...... "Hallandsnyheter har inget bättre att skriva om".....tragiskt. ![]()
|
||||
|
|
||||
|
hahahahahahahahahahaha
![]() den försvann verkligen... ![]() (denna tråd ska ligga i off-optic) // fredrik777