| |||||||
|
|||||||
|
|||||||
| Registrera | Omdömen | FAQ | Medlemslista | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | Support | Kontakt |
| Nyheter Senaste nytt! (Visas på portalen) |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|
|||
|
Google translate...
-Helt dekorerad förlängd hytt kropp -Realistiska vertikal oljefyllda chocker -Du kan köra den där du vill, på eller stänga av vägen
|
||||
|
|
||||
|
ÅÅåh! Så läcker! Undrar vad priset hamnar på? Tänker på sonen (6år) som vill ha en inomhusbil. "En snabb". Utmärky ursäkt att köpa en sån här ovh låna när han sover.
![]() Trött på alla "leksaker" som håller ett par veckor, sedan slutar de svänga, eller helt sonika dör, eller går av på mitten, eller vars sändare räcker ca 5 meter, eller inte kan köra samtidigt som jag då min sändare stör ut hans helt.
|
||||
|
|
||||
|
Grymt...
|
||||
|
|
||||
|
heh jag som funderade på att köpa micro versionen nu får det nog bli den lite större modellen istället
strunta i och beställa grejer och sparar pengarna istället till sommaren då jag inte har så mycket pengar kvar för att farsan behövde det för att betala räkningar och mat men jag har ju tid att fundera nu om jag kanske ska köpa micron eller 1:10 highroller'n istället film på minirollern flera har kanske sett den men jag postar den ändå
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
e inte så där jättepigg nu sitter hemma och e förkyld så jag tänkte inte direkt på det
![]() e inte sådär jätte van heller att skriva på datorn :P men jag ska försöka med att vara lite mer punktlig men nog med det nu och återgå till ämnet |
|
|
||||
|
|
||||
|
Ar den 4x4¿
|
||||
|
|
||||
|
Det var en gång en pojke som visste att man börjar en mening med stor bokstav. Den pojken var inte du.
|
||||
|
|
||||
|
Citat:
Very niice, Touche!/Magnus